ضمانت

ضمانت

بازرگانی رفیع برای آسودگی خاطر شما از خریدتان امکان بازگشت 10 روزه محصول را دارد. در صورت نارضایتی شما محصول ارسال شده برای شما با محصول باکیفیت جایگزین خواهد شد.

ضمانت
 کیفیت

کیفیت

تمامی محصولات بازرگانی رفیع از مرغوب ترین مزارع کشور تهیه شده است. سعی ما بر این است سلامت خوراک دام شما را تضمین کنیم.

کیفیت
 تنوع

تنوع

محصولات بازرگانی رفیع از سر تا سر کشور (همدان، کردستان، شیراز، قم، کرمان، گرمسار و ...) تهیه می شود.

تنوع
 قمیت مناسب

قیمت مناسب

سعی بر این شده با بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت برای شما در نظر گرفته شود تا از هزینه های شما کاسته و به سود شما افزوده شود.

 قمیت مناسب
در باره بازرگانی رفیع

بازرگانی خوراک دام رفیع

با شروع فعالیت بازرگانی خوراک دام رفیع از سال 1396، این بازرگانی به عنوان یکی از معتبر ترین مراکز تخصصی علوفه دام با بیش از 30 سال تجربه در تولید و پرورش اسب اصیل عرب بوده است. بازرگانی رفیع ارائه کننده و توزیع کننده، پخش و فروش انواع خوراک دام و علوفه شامل یونجه، سیفال گندم، کاه گندم، سیفال جو و کاه جو با بهترین کیفیت در یزد می باشد.

بازرگانی خوراک دام رفیع

30 سال سابقه کم نیست ... وقتی به گذشته ی 30 ساله ی خودمان در زمینه پرورش اسب و تامین علوفه نگاه میکنیم ، سختی های این مسیر را به یاد می آوریم که تماما باعث افزایش تجربه ی ما در این صنعت شده است . تجربه هایی که در هیچ کتابی قابل مطالعه و یادگیری نیست ، تجربه هایی که تخصص ما در صنعت تامین علوفه کشور را روز به روز افزایش داده و موجب بالارفتن رضایت مشتریانمان شده . ما در بازرگانی رفیع با به کار گرفتن تجهیزات تخصصی و پیشرفته ، انباری به مساحت 40000 متر مربع و نیروهای کاردان و متخصص ، به دنبال رضایت هرچه بیشتر شما هستیم .